رضا جاودانی

پیشکسوت فوتبال استقلال گفت: متاسفم برای لیگ برتری که در آن به زور می‌خواهند تیم سوگلی‌شان را قهرمان کنند و خوشحالم که خداوند اینگونه فاسدان را رسوا می‌کند.

سرویس ورزش مشرق - محمد نوری بازیکن اسبق تیم استقلال در گفتگو با مشرق، درباره اتفاقات اخیر پیرامون باشگاه مس رفسنجان و فساد در فوتبال اظهار داشت: شنیدن و تماشای صحبت‌های آقایان عادل فردوسی‌پور و رضا جاودانی جالب بود اما سوال مهم‌تر این است که چرا این مسائل تا امروز عنوان نشده بودند. آقای جاودانی شما که در فدراسیون فوتبال از این اتفاقات خبر داشتید و مسائل این چنینی را دیده بودید چرا نسبت به این مسائل بی‌تفاوت نشستید و اجازه ندادید کسی از این قبیل اتفاقات مطلع شود؟ آقای جاودانی شما که اینقدر با جزئیات از تخلفات و اتفاقات دور و بر فوتبال مطلع بودید چرا الان صحبت می‌کنید؟ چرا در اسفند ماه پارسال حرف نزدید؟ چرا در فروردین و یا قبل از برگزاری هفته‌های پایانی لیگ برتر این مسائل را عنوان نکردید تا هوش و حواس بقیه سر جایش بیاید و از فساد در فوتبال مطلع شوند!

آقای جاودانی تا حالا کجا بودی؟/ حامیان تیم سوگلی یکی یکی رسوا می‌شوند/ چرا پیشکسوتان استقلال به جان هم افتاده اند؟

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: اگر قوه محترم قضاییه قصد برخورد با فاسدان و جلوگیری از فساد در فوتبال را دارد باید سرِ مار را قطع کند نه اینکه به سراغ نفرات رده پایین برود. وقتی رضا جاودانی تا این اندازه از بده بستان‌های دور و بر فوتبال مطلع است پس حتماً ارکان دیگر قضایی و مسئولان فدراسیون فوتبال هم از یک سری تخلفات خبر دارند. ولی ظاهراً اراده‌ای برای ایستادن مقابل چنین افرادی وجود ندارد که اگر داشت امروز شاهد این اتفاقات نبودیم.

آقای جاودانی تا حالا کجا بودی؟/ حامیان تیم سوگلی یکی یکی رسوا می‌شوند/ چرا پیشکسوتان استقلال به جان هم افتاده اند؟

نوری با اشاره به مسائل مربوط به داوری در هفته پایانی لیگ برتر خاطرنشان کرد: متاسفم برای آن‌هایی که با دوز و کلک و با کمک داوری و زور، تیمشان را قهرمان کردند. آقایانی که دوست داشتند سوگلی شان قهرمان شود امروز فکر می‌کنند کسی از این اتفاق خبر ندارد و مثل کبک سرشان را در برف فرو برده اند. قطعاً هواداران تیم‌تان هم از خجالت نمی‌توانند سرشان را در اجتماع بالا بیاورند. شکر خدا دست تبهکاران اینگونه رو می‌شود و خداوند کسانی که اهل فساد هستند را اینگونه رسوا می‌کند.

بازیکن سال‌های گذشته استقلال همچنین با اشاره به مصاحبه‌های برخی از بازیکنان سال‌های اخیر این تیم علیه تعدادی دیگر از پیشکسوتان استقلال و یا خود تیم تصریح کرد: تعجب می‌کنم از دوستان و عزیزانی که اینگونه خودزنی می‌کنند. جالب است که یک فوتبالیستی که در خارج است در صفحه شخصی‌اش به همین افراد حمله می‌کند و به طور کلی این وضعیت اصلاً خوب نیست. ما همگی اهالی یک خانه هستیم و ناسلامتی استقلالی ایم. چاقو نباید دسته خودش را ببرد. ما در حال حاضر به آرامش نیاز داریم و باید بتوانیم شرایط را برای خودمان و تیممان در بهترین وضعیت قرار بدهیم، نه اینکه با حرف زدن درباره سرمربی و یا بازیکنان قبلی استقلال اول خودمان و در نهایت تیم مان را زیر سوال ببریم.

آقای جاودانی تا حالا کجا بودی؟/ حامیان تیم سوگلی یکی یکی رسوا می‌شوند/ چرا پیشکسوتان استقلال به جان هم افتاده اند؟

نوری در پایان اضافه کرد: امیدوارم هرچه سریعتر وضعیت تیم و باشگاه برای ورود قدرتمند در فصل نقل و انتقالات روشن شود. ما نباید زمان مهم یارگیری را از دست بدهیم. امروز همه تیم‌های مدعی در کمال سکوت و آرامش در حال جذب بازیکن و یا تمدید قرارداد نفراتشان هستند اما ما هیچ کاری نمی‌کنیم و برعکس، پیشکسوتان مان به جان هم افتاده‌اند و در حال تخریب یکدیگرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 51
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 1
  • فوتبال سراپا فساد IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    61 1
    فوتبال سراپا فساد است !! ... ارتباطی با رنگ ندارد !!!
    • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
      25 33
      فردوسی‌پور دلاله و فاسد، شک نکنید . پرسپولیس و جام‌های اسنپی و آفسایدی هم نمونه‌ای از گنداب این فضای فاسد
    • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
      21 14
      کیسه هنوز داره میسوزه مگه جام شرافتو به اینا ندادن دیگه چی میخوان؟؟؟
    • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
      9 9
      فساد فقط در فوتبال نیست که، کل مملکت رو فساد گرفته.
    • طاهری IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
      7 2
      سه خبر مهم که از تیترها افتاده است ، ۱_محکوم شدن شرکت اکراینی فاجعه هواپیمای اکراینی در دادگاه های کانادا (شهید زنده دانشمند و انقلابی سردار عزیز حاجی زاده). ۲_درک رفتن مریم رجوی. ۳_آزادی حمید نوری از بیدادگاه های سوئد
  • محمد IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    20 14
    حرف حساب رو زده! کلا تو ایران نوشداری بعد سهراب دم هر بقالی پیدا میشه ولی داروی خشک کننده فساد نایابه!
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    25 3
    رضا جاودانی نام خودش در لیست رشوه بگیران وجود دارند ایشان با فرار رو به جلو می خواهند بگویند من نبودم دیگران بودند . در اینجا تا نقش عادل فردوسی پور در سفید شویی رضا جاودانی جالب و عجیب است.!
    • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
      12 0
      سناریوی جالب عادل فردوسی پور برای نجات و تبرئه رضا جاودانی که در لیست رشوه بگیران جا خوش کرده است. را باید نامزد دریافت جایزه اسکار کرد . اما دست و پا زدن و اشتلم بازی عادل فردوسی پور و جاودانی فایده ندارد رضا جاودانی باید بجای انداختن توپ به زمین دیکران با کمک بی دریغ عادل فردوسی پور ، از نقش خودش و دریافت رشوه های کلان بگوید‌!
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    19 17
    درود بر جناب نوری ممنون بابت تمام خدمات شما به استقلال .پرونده فساد باید سر مار وعامل اصلی که مشخصه قطع بشه درخواست عدالت وپاکی داریم
  • سورنا IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    25 8
    محمد نوری سوگلی شما هستی نازنین
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    10 5
    گندش دراومده اون از بورس اینم فوتبال همش شده بخور بخور یک عده
    • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
      10 1
      بورس بازاره ذاتش سود و زیان یا به قول تو بخور بخوره. بحثش با شوتبال فرق داره. در هر جا هم فساد هست پای یک عده بی دین ضدانقلاب وسطه نه مؤمنین انقلابی! گندش دراومده که می‌خواهید القای فساد در سیستم کنید. ببند تا لو نرفتی
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    3 1
    کاش فساد در حد همین بخوربخورهای نجومی در فوتبال خلاصه میشد .
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    12 0
    بعد جالبه راس فساد تاج گفته اگر قوه قضاییه صلاح بدونه پرونده رو بده خود فدراسیون رسیدگی بکنه !!! یعنی ماستمالیش کنیم بره
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    10 10
    به شما قول میدم بخاطر مسائل امنیتی و اینجور حرفا کوچکترین برخوردی با پرسپولیس نخواهد شد. چیکار کنن؟ بیان حداقل سه جام رو از اینها پس بگیرن؟ بیان بفرستن دسته دو؟ اینجا ایتالیا نیست که یوونتوسه بفرستن دسته سه. ده سال پرسمولیس فوتبال ایران رو به گند کشونده و با رشوه و فساد و تبانی قهرمانی میگیره و بالای جدول میمونه‌ لنگی ها میگن تو آسیا که رفتیم دوبار فینال چی اونجا هم رشوه دادیم؟ نه جناب لنگی نیتز نبود اونجا رشوه بدید. وقتی یک تیم پنج قهرمانی بهش بدن وقتی پول کافی داشته باشه هر فصل وقتی تو هیئت مدیره و مدیریت باشگاه ثبات براش درست کنن اون تیم خود به خود انقدر روحیه میگیره که این توانو پیدا میکنه تا فینال اسیا هم بره. سر سپاهان رو که امسال بریدن مبخواستن استقلال رو هم بکشن پایین که نتونستن ولی اشتباه بچگانه نکونام باعث شد سرانجام تلاشهای چر از فساد لنگ که به نتیجه نمیرسید به دست نکونام به سرانجام برسه و قهرمانی رو از دست بدیم
    • یاشاسین اردبیل IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
      1 1
      بیان تیم جعل سندی را که یه بار رفته دسته سوم دوباره بفرستن دسته سه همه چیز درست نیشه و ممد نوری اسطوره نوبر این تیم دیگه ساکت میشه برای همیشه
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    11 4
    حالا نشینیم یهو خبر بیاد سکه ها رو تیم آبی خرج کرده آقای نوری یه کم صبر کنی برای خودت بهتره
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    12 0
    فقط جاودانی با رفیقش فردوسی پور پاک هر روز دوش میگیرن
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    6 0
    خاک بر سرتون با این فوتبالتون و آدماش که آدم توش به شدت کمیابه! گل بگیرید درشو بوی گندش همه جا رو برداشته
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    13 9
    آخه استقلال هم شد تیم؟ یه مشت کیسه ای دور هم جمع شدن. بعدشم طاقت دوم شدن و اول نشدن خیلی باحاله بوی سوختن از همه جاش میاد. بعدشم، حقوق میلیاردی برای بازیکن دوزاری و مربی سناری نتیجش میشه، کثافت توی فوتبال
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    9 3
    یدونه گردو تو فدراسیون گم بشه محمد نوری میگه مال من بود!
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    10 0
    سر مار آقای تاج هست
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    9 4
    تکلیف جام های اهدائی تیم سوگولی که با همین فساد بدست اومده چی میشه؟
    • یاشاسین اردبیل IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
      1 2
      تکلیف جعل سند تیم سوگلی استقلال چی میشه
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    12 2
    عادل فردوسی پور خودش یک تنه خدای مافیا و کلک بازی و زد و بند و ..بود و هست . این دلال و شیاد شارلاتان در تمام این سالها نقش اساسی در به گند کشیدن فوتبال ایران داشته و دارد ‌ الان هم به سفید شویی جاودانی با اتهام رشوه کلان پرداهگخته است.!
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    2 0
    آخه وره شی ایطو شیه؟!!! خو آخه یه فکری کنیدو وره ایی فوتمال
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    7 2
    یکی به این آقای نوری بگه این بخش حرف عادل رو چند بار از رو بخونه «چند داور چند هزار دلار گرفتند و بازی را در آوردند و می گویند به ما مربوط نیست تیم قهرمان نشده». دقیقا کاملا روشنه کدوم داورها از کدوم تیم پول گرفته اند و حالا که تیم قهرمان نشده مسئولیت گردن نمی گیرن. آدرس از این دقیق تر نمیشه داد.
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    4 0
    عادل فردوسی مور که الان در قامت یک ضد فساد و رشوه و.. ابراز وجود می کند اگر چنین اطلاعات عمیقی داشت چرا ر طی سالها که مصدر امور بود در این مورد اقدام نکرد .! در حالیکه عادل خودش هم دستانش آلوده است.
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    4 0
    شو اف فردوسی پور با برنامه ۹۰ .هم زیر میزی هم انتقاد و تفسیر!
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    2 8
    سر مار استقلال هست
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    6 5
    این هم یه هوچی گر کیسه ای دیگه.
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    4 2
    مملکت را فساد گرفته
  • سید FR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    6 4
    به زودی مقام دومی استقلال رو هم ازش میگیرن.شیتیل بده باید دستش رو بشه
  • بی نام IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    4 2
    نوری جان نظر جاودانی در خصوص قرارداد مهری و هاشمی نسب شنیدی
  • سمی IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    2 2
    تریبون به دستهامون وقتی امثال شما باشید چه انتظاری از توجوون توی فضای مجازی هست دیگه. شما چه رسانه ای هستید که هر کس از راه رسید یه حرف الکی زد منتشرش میکنید؟ اصلا کی اسم کسی آورده که شما زود به خودتون گرفیتد چسبدنیدش به پرسپولیس؟ نیست که استقالا از داوری سود نبرده حالا زبونتون درازه. بابا یکم خجالت بکشید. گیر دادید به یه گلی که با تصویر فریز شده هم صد در صد نمیتونن نظر بدن. بعد این میشه به نفع گرفتن؟ بابا شما باید جولبگوی تهمتایی که میزنید باشید. پس فردا می میرید این فوتبال به دردتون نمیخوره به فکر اون دنیاتونم باشید.
  • موریس IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    3 1
    چقدر یه ادم میتونه چرت و پرت بگه،دوز و کلک و جعل و رشوه که کار تیم سابق تو هست.مشرق هم خیلی دوست داره دری وری های اینو بذاره کامنت و ویو بگیره.
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    0 0
    یه ذره به حرف ملت توجه می کردید زودتر متوجه می‌شدید. مردم کم فریاد زدند این فوتبال سراسر فساد ست؟
  • حمید ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    2 2
    سرمنشاء فساد را باید در فردوسی پور و اطرافیانش جستجو نمایید.برادر عادل فردوسی پور یکی از دلال های بزرگ در وارد و خارج کردن فوتبالیستها است. وحتی کیروش برخی بازیکنان تیم ملی را ازفردوسی پور خط میگرفت
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    3 3
    چرا سایت مشرق اینقدر علاقه داری چرت و پرت ها،دروغ ها و تهمت های اینو رو خبر کنه ؟! واقعا کمبود آدم فرهیخته و باسواد داریم؟!
  • آنتی کیسه IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    4 1
    جاودانی داشته گند جواد چکش رو پاک میکرده
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    4 1
    قرار است جام شرافت در گینس ثبت شود و تنها تیمی که تا کنون در جهان جام شرافت گرفته استقلال کیسه است و منبعد اگر قرار باشد تیمی در سطح جهان جام شرافت بگیرد باید در بازی با نساجی مازندران مساوی کند و گرنه جام شرافت نمی گیرد.
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    0 0
    یکی مسیح علی نزاد بگه برند دنبال بازیگری چقدر تداست یک ندت ادای جیع کشی حالا نشته و مثلا مدیره .. ادا در میاره تلویزیون ایران را میبینند و ادادر میارند .. بنده های خدا ... ای کاش خودی داشت ..حداقل ..
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    2 0
    به دزدی های بورس رسیدگی شود
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    0 0
    " اگر قوه محترم قضاییه قصد برخورد با فاسدان و جلوگیری از فساد در فوتبال را دارد " موضوع همین "اگر" است. اگر طرف کله گنده و آقازاده و جزو برادران و خودی خود را جا زده باشد که هر چی می بره نوش جونش بعدش نوبت اونطرفی هاست. مبارزین و سوت زنان فساد هم داریم می بینیم دم انتخاباتی کجان. پس بیخیال همون ماست و قیمه را بخوریم کافیه
  • حسن IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    1 0
    سعی کنید با این فرد مصاحبه نکنید
  • حمید IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    2 4
    رضا جاودانی عادل فردوسی پور استقلالی هستند. پرسپولیسی ها خیانت استقلالی ها به پرسپولیسی ها در لیگ قهرمانان آسیا را فراموش نخواهند کرد.
  • مهشید IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    0 0
    فوتبال مهم نیست. دندانپزشکان در ایران تاجر شده اند. دندان های مردم در حال از بین رفتن است اما دندانپزشکان در حال آپارتمان سازی هستند.
  • جواد IR ۰۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۷
    1 0
    مرد حسابی با نامردی بزرگ دربی رفت رو واستون در اوردن _دربی برگشت پنالتی ما گرفته نشد _ شما از همه از داوری بیشتر سود بردین_ تو بازی اخر دروازه بان حریف باید اخراج میشد چرا اینا رو نمیگین مطمعن باش خداوند حق رو به حقدار داده
  • خیانتهای ملی!! IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۷
    1 0
    گرفتن مربی یا بازیکن خارجی در این وضعیت اقتصادی کشور واقعا خیانت و رذالت است !! ....... لطفا مجلس وارد شود .... مردم نان شب ندارند ، بعد چند میلیارد به یک مربی بی مصرف خارجی یا یک بازیکن خارجی یا داخلی میدهید ؟؟!!! .... ننگ بر همه مفسدین !! .... خیانتهای ملی متوقف شود !!
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۷
    2 4
    شما استقلالیها همیشه متوهم بودید و هستید حتی همدیگر قبول ندارید جاودانی که اثبات شده از خودتان است اگر اراده ای باشد فساد رو نمایی بشود ان وقت معلوم خواهد شد که جام شرافت را به شما خواهند داد
    • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۷
      3 2
      ۸ تا گل آفساید پیروزی هم توهمه؟ انصاف داشته باشید لااقل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس